Susisiekime
Renginio vieta
Vilniaus universitetas, Teatro salė, Universiteto g. 3, Vilnius
Telefonas
+370 611 41356
El. paštas
Universiteto g. 3, Vilnius
Universiteto g. 3, Vilnius 01131, Lithuania
Susisiekite su mumis
Vilniaus universitetas, Teatro salė, Universiteto g. 3, Vilnius
+370 611 41356
Universiteto g. 3, Vilnius 01131, Lithuania
Matematikos mokslų daktaras, iš universitetinio darbo pasukęs į verslą. Daugiau nei 30 metų darbo Vilniaus universitete, dėstė Matematikos ir informatikos fakultete, Gamtos fakultete, Komunikacijos fakultete, Ekonomikos fakultete įvairius matematikos ir informatikos kursus.
Daiva Viskontienė – ekonomistė, intreprenerė, inovatyvių technologijų verslo sprendimų ir mokymo priemonių įmonės, UAB Biznio mašinų kompanija, vadovė. Aktyviai dalyvauju švietimo proceso raidoje, pati nuolatos mokausi: psichologijos, sąmoningos lyderystės, inovacijų ir vadybos, domiuosi žmogaus talento ir potencialo atskleidimo būdais. Remiu ir vykdau pilotinius projektus švietime, kad jie inspiruotų daugiau pokyčio ir naujovių. Tikiu, kad bazinės ateities kompetencijos yra gebėjimas mokytis naujų dalykų, atvirumas komunikacijai ir bendradarbiavimui, kūrybinis ir kritinis mąstymas ir vertybių, kurios padeda geriau gyventi platesniam visuomenės sluoksniui, puoselėjimas.
2014 m. Baigiau politikos mokslų bakalauro studijas VU TSPMI
2016 m. baigiau viešosios politikos analizės magistro studijas VU SPMI
Nuo 2016 m. iki šiol dirbu MOSTA politikos analitike
Interesų sritys: švietimo, darbo rinkos ir socialinės įtraukties politika
Esu psichologijos magistrė (išsilavinimą įgijau Vilniaus Universitete), daugiau nei 10 metų dirbu psichologijos mokytoja bei psichologe ugdymo srityje. Besimokydama universitete pradėjau dirbti dienos centre, teikiančiame psichologines ir socialines paslaugas vaikams ir šeimoms, patiriančioms finansinių, socialinių, emocinių sunkumų. Vėliau tapau centro vadove.
Po 5 metų darbo supratau, kad noriu susimažinti administracinio darbo krūvį ir realizuoti savo, kaip ugdymo psichologės, potencialą, tad įsidarbinau Vilniaus „Židinio“ suaugusiųjų gimnazijoje. Per keliolika metų darbo gimnazijoje, niekada neapsiribojau darbu savo kabinete, visąlaik domėjausi švietimo naujovėmis, dalyvavau nacionaliniuose ir tarptautiniuose švietimo projektuose, įvairiose darbo grupėse. Ilgainiui kartu su kolegomis nusprendėme dalintis sukaupta patirtimi organizuodami renginius švietėjams. Esame organizavę nacionalinius forumus bei konferencijas švietimo srities darbuotojams. Tuo pačiu kartu su kolegomis ir pati kūriau ugdymo programas mokytojams – viena sėkmingiausių mano programų yra savipagalbos grupės mokytojams „Atpažink ir reaguok“. Be to, ypatingai domiuosi ir gilinuosi į lytiškumo, lygių galimybių klausimus ir vedu mokymus šiomis temomis. Darbe remiuosi žmogaus teisių, psichologo etikos, mokslo duomenimis grįsto ugdymo principais. Esu Lietuvos psichologų sąjungos Edukacinės psichologijos komiteto narė.
Rodrigo Ballester is a law graduate (San Pablo University, Madrid), Erasmus student in Germany) Augsburg University) and holds a Master in European Law (LL.M) from the College of Europe (2002). He started his career as an academic assistant in the College of Europe for two years before moving into the private practice as a lawyer in the American law firm Latham and Watkins. He then moved to the European Parliament where he worked as an adviser for the Spanish Delegation of the European People’s Party (Partido Popular) in the field of Legal Affairs, Internal Market and Home Affairs. In 2008, he joined the European Commission, first in DG Justice, and as from 2011, in DG Home Affairs where he was in charge of the external dimension of the EU’s migration policy in Morocco and Sub Saharan Africa.
He is as from November 2014 a member of the Cabinet of Commissioner Navracsics. He is in charge of primary and secondary education and follows with a specific interest the role of education to counter violent radicalisation and the promotion of entrepreneurship education.
Since 2010, he is an invited professor in the Institut d’Etudes Politiques de Paris. He is fluent in Spanish, French and English and has a good command of German and Italian and has a beginner level of Hungarian. Married, three children.
Paulius Kunčinas – ekonomistas, verslo analitikas bei iniciatyvos „Lemiamas šuolis“ įkūrėjas. Baigęs filosofijos, politikos ir ekonomikos mokslus, Paulius Kunčinas dirbo Oxford Bussiness group Azijoje vadovu. Yra Vilnius Blockchain Centro valdybos pirmininkas, Lietuvos–Malaizijos verslo tarpybos prie LPF prezidentas, Vilnius Go patariamosios tarybos narys.
Dr. Daiva Šukytė – nuo 2006 metų nuosekliai gilinasi į socialinio ir emocinio ugdymo galimybes siekiant ugdymo/si tikslų. Nuo 2007 metų yra sertifikuota tarptautinių socialinio ir emocinio ugdymo LIONS QUEST programų nacionalinė instruktorė, nuo 2012 metų tarptautinė instruktorė.
Dalyvavo rengiant ir adaptuojant Lietuvos švietimo sistemai LIONS QUEST programų „Laikas kartu“, „Paauglystės kryžkelės“, „Raktai į sėkmę“, smurto ir seksualinės prievartos prevencijos „Aš žinau“, žalingų įpročių prevencijos „Jaunimas ir pschoaktyviosios medžiagos” programas, tėvų susitikimų organizavimo metodiką „Plius 5” bei Ilinojaus Universiteto ir CASEL parengtą „Nuoseklaus socialinio ir emocinio ugdymo plėtojimo mokykloje” vadovą ir priemonių rinkinį.
Daiva Šukytė taip pat yra knygos „Socialinis ir emocinis ugdymas” autorė, bei dviejų knygų: „Dėmesio: paauglystė” ir „Ką gali mokytojas” bendraautorė.
Šiuo metu rengia LIONS QUEST nacionalinius instruktorius Lietuvoje ir Ukrainoje. Veda LIONS QUEST programų ir kitus, su socialinio ir emocinio ugdymo plėtojimu susijusius, seminarus. Konsultuoja mokyklų bendruomenes kaip efektyviai integruoti socialinį ir emocinį ugdymą į ugdymo įstaigos gyvenimą ir išlaikyti tvarumą. Vadovauja Socialinio ir emocinio ugdymo institutui, kuris padeda mokykloms stebėti socialinio ir emocinio ugdymo procesus, matuoti pažangą ir planuoti sekančius sėkmės žingsnius.
Daiva taip pat yra LIONS klubo narė ir kampanijos „Tulpė gali pažaboti smurtą“ iniciatorė bei vadovė.
Esu psichologė, konsultacijų bendrovės PRIMUM ESSE mokymo grupės vadovė, LVKA valdybos narė, sertifikuota vadybos konsultantė (CMC). Turiu 20+ metų konsultacinio, dėstomojo, vadovavimo darbo patirtį: ugdymo ir konsultavimo projektai organizacijų tobulinimui; mokymai vadovams ir specialistams; pokyčio grupių tęstinis procesinis konsultavimas; renginių moderavimas; darbas tarpdisciplininėse ekspertinėse grupėse. Domiuosi vadybos, švietimo, socialinėmis inovacijomis.
Arnoldas Pranckevičius, Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas. Buvęs Prezidento Valdo Adamkaus vidaus politikos patarėjas, nuo 2006 m. iki 2016 m. dirbo Europos Parlamente, pirmininkų Jerzy Buzeko ir Martino Schulzo diplomatiniu patarėju, kuravo ES santykius su Rusija, Rytų partnerystės šalimis, Vakarų Balkanais ir Azijos regionu. JAV Colgate universitete Niujorko valstijoje įgijo tarptautinių santykių bakalauro laipsnį, o Paryžiaus politikos mokslų institute – Europos studijų magistro diplomą. Mokėsi Panevėžio 5-ojoje gimnazijoje, Montclair Kimberley akademijoje Naujojo Džersio valstijoje, studijavo Vilniaus universiteto (VU) Žurnalistikos institute.
Socialinių ir verslo iniciatyvų sumanytoja, iniciatorė ir vadovė. Šiuo metu vadovauja jaunimo ekonominio, finansinio raštingumo bei verslumo ugdymo organizacijai „Lietuvos Junior Achievement“ (LJA), kurios programas kasmet baigia beveik 20000 mokinių, akredituota 300+ mokytojų bei įsitraukia 100+ verslo organizacijų, savanorių kasmet.
A. Rusteikienė jau daugiau kaip 10 metų dirba su verslu, skatina socialiai atsakingo ir etiško verslo kūrimą. Prieš šešerius metus aktyviai ėmėsi skatinti ir socialinio verslo plėtrą Lietuvoje, yra pirmojo Baltijos šalyse socialinio verslo akseleratoriaus viena iš įkūrėja, metodikų mokykloms iniciatorė bei aktyviai prisidėjo prie LR ūkio ministerijos socialinio verslo koncepcijos kūrimo.
Ji buvo pirmoji jauna lietuvė, 2015 m. pakviesta į Davosą, kasmetinį Pasaulio ekonomikos forumo metinį susitikimą.
Buvusi „Investors‘ Forum“ strateginių ir komunikacijos projektų, skaidraus verslo iniciatyvos „Baltoji banga“ vadovė (2017 m. rengė strategiją analogiškos iniciatyvos Ukrainoje „UNIC“), tokių socialinių iniciatyvų kaip „City alumni“, „Pasibelsk“, socialinio verslo akseleratoriaus „Socifaction“ bendraautorė, VšĮ „Geri norai“ partnerė.
Ji taip pat yra Vilniaus universiteto verslo etikos ir įmonių socialinės atsakomybės kviestinė dėstytoja, savo žinias ir patirtį sutelkianti jaunimo verslumo skatinimui.
A. Rusteikienė priklauso Pasaulio ekonomikos forumo Global Shapers bendruomenei Lietuvoje, vadovavo šiai iniciatyvai 2015-2016 m. Taip pat yra AIESEC Alumni.
Work experience:
2018
Lithuanian National television
Host of the program “Dienos tema” (Topic of the Day)
Head of the Investigative Unit
2016 – 2018
Info TV
Journalist, host of the program “Dienos komentaras su Indre Makaraityte” (Daily Comment with Indrė Makaraitytė)
2009 – 2016
TV3
Journalist, editor and host of news show “Savaitės komentarai” (Weekly Commentaries)
2000 – 2011
Political Weekly “Atgimimas”
Editor in Chief
2006 – 2016
Transparency International Lithuanian Office
Board Member, Head of the Board
2005 – 2007
Baltic American Partnership Program
Experts’ Council member
2003 – 2004
Lithuanian National Television
Host of the talk show “Dviguba teisybė” (Double Justice)
Interests:
Political corruption, Campaigns financing, Transitional democracies, National minorities, Holocaust in Lithuania, Antisemitism, Media projects.
Targamadze Vilija. Profesorė, habilituota socialinių mokslų(edukologijos) daktarė. Viniaus universiteto profesorė, Lietuvos švietimo tarybos prie Lietuvos Respublikos seimo pirmininkė(2013- 2018 vasaris), išleido 9 monografijas ir mokslo studijas(pvz., Lietuvos bendrojo ugdymo mokykla kryžkelėje: akivarai ir kūlgrinda(2014), Naujoji (Z) karta – prarastoji ar dar neatrastoji? Naujosios (Z) kartos vaiko mokymosi procesų esminių aspektų identifikavimas(2015, su bendraautoriais), Geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimo linkmės(2017), daugiau kaip 80 mokslinių straipsnių autorė ar bendraautorė. Lietuvos ir užsienio mokslinių žurnalų redkolegijų narė(Acta paedagogika Vilnensia, Tarpkultūrinio kalbinio švietimo tarptautinis žurnalas(IJME) etc.). Tarptautinių konferencijų Politika ir informacinės sistemos, technologijos ir taikymas programų komiteto narė (JAV, PISTA). Mokslinio komiteto narė („Rygos pedagogų rengimo ir švietimo vadybos akademijos 10-osios tarptautinės mokslinės konferencijos „ Teorija švietimo praktikai šiuolaikinėje visuomenėje “ (2017) . Daugiau kaip 20 projektų dalyvė(2012 – 2016 TEMPUS „Daugiakalbių mokytojų rengimo programų kūrimas ir diegimas Gruzijos ir Ukrainos universitetuose“, 2014 -2017 m. EnRRICH – atsakingo mokslinių tyrimų ir inovacijų stiprinimas per aukštojo mokslo programas.“ Kitos socialinės ir mokslinės veiklos. Mokslinių interesų sritis: švietimo vadyba, socialinė atskirtis, didaktika.
Profesorė Lilija Duoblienė yra Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto profesorė. Ji vadovauja Ugdymo mokslo Instituto Ugdymo teorijos ir kultūros katedrai. Jos tyrimų laukas apima ugdymo filosofiją ir ideologiją, kultūrines naujoves bei kultūrinius susidūrimus švietime, o tyrimai yra grindžiami kritine pedagogika, postmodernia bei posthumanistine prieiga. Ji yra vadovavusi eilei nacionalinių tyrimų grupių švietimo kultūros ir kultūrinės transmisijos tematikoje (2010, 2014-2015), o šiuo metu dalyvauja nacionaliniame tyrimų projekte Multimodalus ugdymas: filosofinės prieigos ir problemos, taip pat, tarptautiniame dialogui ir kultūriniam raštingumui skirtame projekte DIALLS (Horizon 2020). Ji yra daugelio straispnių ir kelių monografijų autorė, tarp kurių Ideologizuotos švietimo kaitos teritorijos (2011) ir Pohumanistinis ugdymas. Dekoduoti. (2018).
Valerie is passionate and dynamic communication Psychologist, Trainer, Teacher, Creator and Influencer with special interests in the minds of makers, behavior, teaching, ethology, and society (tech) trends.
Valerie is currently a didactical coach and communications skills, ICT, psychology trainer at Windesheim University of applied sciences, the Netherlands. There she is as well responsible for basic and senior qualification exams. She is graduate in psychology and social sciences at University of Utrecht.
Her goal is to improve learning and motivation by building bridges between concepts and creation.
Her main topics of interest are:
-new methods of learning like using agile, scrum, projects or theme-based learning.
-ICT and tools in education
-Vision based school management (and dealing with change)
-Research and design-based learning
Esu „Šiaurės licėjaus“, kurio mokymo programa sudaryta remiantis Šiaurės šalių ugdymo patirtimi, ugdymo vadovas. Taikydami Šiaurės šalių ugdymo principus mokiniams suteikiame galimybę turėti platesnį požiūrį, geresnį konteksto ir visuminių reiškinių suvokimą. Šiaurietiškas požiūris man artimas nuo studijų Suomijoje (University of Eastern Finland) ir Islandijoje (University of Iceland) laikų. Esu įgijęs socialinių mokslų daktaro laipsnį, dėstau Vilniaus Universiteto studentams, tarp kurių – ir būsimi mokytojai. 2017 m. buvau išrinktas Lietuvos metų mokytoju.
Irena Stonkuvienė – socialinių mokslų (edukologija) daktarė, docentė, Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų instituto direktorė. Jos tyrimų laukas apima švietimo ir ugdymo antropologiją, pedagogikos istoriją, dorinį ugdymą. Ypatingo domėjimosi klausimai: švietimo ir kultūros sąsajos (etnokultūrinis ugdymas, mokyklos kultūra, kultūrinės tapatybės raida) ir sovietinės mokyklos antropologija. Irena Stonkuvienė yra mokslinio žurnalo Acta Paedagogica Vilnensia vyr. redaktorė, kviestinė žurnalo Paedagocica Historica redaktorė (kartu su I. Kestere, Z. Rubene), žurnalų Lietuvoje, Lenkijoje, Italijoje, Turkijoje redkolegijų narė. Irena aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose bei profesiniuose tinkluose: yra ISCHE (International Standing Conference for the History of Education), SPECIES (Society of Politics, Education and Comparative Inquiry in European States), EERA (European Educational Research Association) narė; BPIA (Baltijos pedagogikos istorikų asociacija) valdybos narė; LETA (Lietuvos edukacinių tyrimų asociacija) valdybos narė. Ji yra daugiau nei dvidešimties straipsnių, monografijos Augti Lietuvoje: Ugdymo kaip inkultūracijos eskizai autorė.
Nuo 2009 iki 2016 metų buvau Šiaulių miesto fizikos mokytojų metodinės Tarybos pirmininkas.
2013 metų lapkričio mėnesį mano pastangomis Šiauliuose įsikūrė LS Šiaulių krašto „Saulės“ skautų draugovė, kurios draugininku buvau iki 2016 metų kovo mėnesio.
2014 metų spalio mėnesį išrinktas Šiaulių miesto metų mokytoju.
2014 metų lapkričio mėnesį laimėta III vieta Šiaulių apskrities rinkimuose „Supermokytojas“.
2014 metų gruodžio mėnesį išrinktas Šiaulių miesto Metų savanoriu švietimo, mokslo ir meno srityje.
2015 metų sausio mėnesį Lietuvos skautijos rengtuose vadovų rinkimuose „Specialistas“ laimėta I vieta.
Nuo 2016 metų kovo iki dabar esu Lietuvos skautijos Šiaulių krašto Šiaulių tunto tuntininkas ir Šiaulių krašto Saulės draugovės draugininko pavaduotojas.
2018 metų kovo mėnesį Lietuvos skautijos vadovų rinkimuose išrinktas Šimtmečio tuntininku.
2018 metų lapkritį Žinių ekonomikos forumo organizuotose rinkimuose išrinktas inovatyviausiu fizikos mokytoju Lietuvoje
Adel ElMessiry yra pripažintas technologijų lyderis ir „out of the box“ mąstytojas. Jis yra Šiaurės Karolinos valstijos universiteto absolventas, įgijęs daktaro laipsnį informatikos, sistemos mokymosi ir kalbos apdorojimo srityse. Jis vaidino pagrindinį vaidmenį kuriant ir plečiant kelias technologijų kompanijas, įskaitant „Utilize Health“ ir „InVivoLink“.
Ričardas yra patyręs Silicio slėnio verslininkas, turintis daugiau nei dviejų dešimtmečių patirties naujų ir alternatyvių technologijų srityje. Buvęs Chevron Corp. programinės įrangos tiekėjas ir ODEM švietimo partnerio Excelorators Inc. įkūrėjas, Ričardas yra didelis naujosios blockchain technologijos entuziastas ir tiki bei siekia, kad jos pagalba aukštasis mokslas būtų labiau pasiekiamas ir įperkamas.
Prof. Tan Sun Teck – Nacionalinio Singapūro universiteto Kompiuterijos mokslų departamento asocijuotasis profesorius. Prof. Tan yra universiteto “Ugdymo krypties” (Educator track) komiteto, kuris atsakingas už mokymo turinį, metodologiją, kvalifikaciją, nariu.
Prof. Teck taip pat yra Tarptautinės Informatikos Olimpiados (IOI) Tarptautinio komiteto nariu. Tarptautinė Informatikos Olimpiada Singapūre vyks 2020 metais.
Singapūro mastu, prof. Sun Teck organizuoja Nacionalinę Informatikos Olimpiadą bei programavimo mokymus vidurinės mokyklos moksleiviams. Profesorius reguliariai bendrauja su vidurinių mokyklų moksleiviais ir mokytojais apie inovacijas mokyklose, programavimą. Prof. Tan yra išrinktas Mokyklos valdymo komiteto vicepirmininku vienoje iš Singapūro vidurinių mokyklų.
Abi Jessika ir Ellen baigė studijas 2017 m. birželį. Ir tų pačių metų rugsėjo mėnesį pradėjo dirbti Lutgardo mokykloje, Briuselyje. Jos abi moko pradinės mokyklos antrokus. Jų mokykla pradėjo komandinio mokymo projektą. Jos yra pasiruošusios jums viską apie jį papasakoti.
Abi Jessika ir Ellen baigė studijas 2017 m. birželį. Ir tų pačių metų rugsėjo mėnesį pradėjo dirbti Lutgardo mokykloje, Briuselyje. Jos abi moko pradinės mokyklos antrokus. Jų mokykla pradėjo komandinio mokymo projektą. Jos yra pasiruošusios jums viską apie jį papasakoti.
Jyvaskylos universiteto (Suomija) švietimo politikos profesorius
Jouni Välijärvi yra Jyvaskylos universiteto (Suomija) švietimo politikos profesorius. Nuo 1996 iki 2017 jis ėjo Suomijos švietimo tyrimų instituto direktoriaus pareigas. Beveik 20 metų (nuo 1998) yra tarptautinės mokinių vertinimo programos (angl. OECD PISA) nacionalinių projektų vadovas bei nuo 1996 iki 2017 atstovavo Suomijai Tarptautinėje švietimo pasiekimų vertinimo asociacijoje (angl. IEA). Profesorius yra įvairų ekpertinių grupių narys, pvz., EBPO, ES, Suomijos švietimo ministerijoje, švietimo profesinėje sąjungoje, Suomijos savivaldybių taryboje. Taip pat dalyvauja Suomijos švietimo vertinimo centro veikloje ir yra Aukštojo mokslo vertinimo komiteto pirmininkas.
Jouni Välijärvi yra daugiau nei 30 ekspertų ir patarėjų grupių narys, kurių tikslas yra plėtoti pedagogiką, kurti ugdymo programas, tobulinti švietimo vertinimą, mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos (angl. STEM) ir kitas švietimo sistemas tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu. Jis turi sukaupęs ilgametę ir įvairaus pobūdžio bendradarbiavimo su mokytojais, mokyklų direktoriais, švietimo politikais, parlamento, ministerijų, savivaldybių ir mokytojų profesinių sąjungų atstovais. Profesorius turi ir bendravimo su žiniasklaida patirties, yra davęs šimtus interviu nacionaliniams ir tarptautiniams laikraščiams, radijui ir televizijos kanalams. J. Välijärvi yra paskelbęs daugybę straipsnių laikraščiuose ir žurnaluose, profesiniuose mokytojų ir švietimo paslaugų tiekėjų leidiniuose.
Viltautė Žvirzdinaitė – švietimo ir technologijų entuziastė, IT edukacijnės iniciatyvos “Kompiuteriukai vaikams” projektų vadovė. Iniciatyva pernai išdalino daugiau nei 20 tūkst. micro:bit kompiuteriukų penktokams, o šiemet siekia atnaujinti IT pamokų turinį.
Vilniaus universiteto profesorius, Lietuvos socialinių tyrimų centro Darbo rinkos tyrimų instituto vadovas, Lenkijos aukštųjų mokyklų akreditacijos komisijos užsienio ekspertas. Jis yra Europos Komisijos ekspertas užimtumo ir darbo rinkos politikos klausimais (EEPO, SYSDEM tinkle), aktyviai bendradarbiauja su užsienio mokslo centrais bei Lietuvos mokslo ir valstybės valdymo institucijomis, savivaldybėmis bei NVO sektoriaus organizacijomis. Stažavosi Švedijos, JAV, Vokietijos, Lenkijos, Danijos, Ispanijos, Norvegijos bei kitų šalių universitetuose ir mokslo institucijose. Turi daugiau nei 100 publikacijų ir mokslinių straipsnių. Pagrindinės mokslinio darbo veiklos kryptys: užimtumo tendencijų analizė, darbo rinkos politika, profesinis rengimas, darbo rinkos politikos priemonių efektyvumas, darbo jėgos pasiūlos ir paklausos suderinamumas, socialinis dialogas ir socialinių partnerių bendradarbiavimas, skurdas ir socialinė atskirtis, subjektyvi/asmens gerovė.
Dr. Eglė Pranckūnienė yra Mokyklų tobulinimo centro steigėja ir vadovė. Ši nevyriausybinė, nepriklausoma organizacija jau 20 metų inicijuoja ir skleidžia įvairias mokyklų tobulinimo iniciatyvas, kuria bei įgyvendina mokytojų bei mokyklų vadovų profesinio tobulėjimo programas, buria švietimo profesionalų tinklus Lietuvoje ir kitose šalyse. Šiuo metu Eglė vadovauja nacionalinio projekto „Lyderių laikas“ savivaldybių veiklai, kuri apima 45 Lietuvos savivaldybes. Projekto paskirtis – stiprinti Lietuvos švietimo profesionalų gebėjimą įgyvendinti pozityvius pokyčius savo organizacijose. 2008 m. Eglė su kolegomis pradėjo įgyvendinti tęstinę programą „Renkuosi mokyti!“, kuria siekiama į mokyklas pritraukti jaunų, entuziastingų mokytojų. Ši programa yra tarptautinio tinklo, jungiančio panašiais programas 49 šalyse, dalis. Per 10 metų į programą įsitraukė 140 mokytojų bei 117 mokyklų. 2018 m. E.Pranckūnienė apgynė socialinių mokslų daktaro disertaciją „Pasitikėjimo lūžiai mokytojų ir mokyklų vadovų profesiniame gyvenime“, ji yra parašiusi straipsnių apie švietimo kaitą bei politiką, profesinį augimą, mokyklų tobulinimą. Eglė aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose bei profesiniuose tinkluose: Lietuvos edukacinių tyrimų (LETA), Europos edukacinių tyrimų (EERA), tarptautinėje profesinio tobulėjimo (IPDA), Lietuvos švietimo centrų asociacijose ir kt.. Eglės profesiniai interesai: švietimo politika, mokytojų, mokyklų vadovų bei kitų švietimo profesionalų profesinis augimas, švietimo lyderystė, naratyvinė pedagogika, ugdymo turinys ir procesas.
Dirba Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje nuo 2013 m. Iki 2015 m. buvo atsakinga už kalbų mokymosi politikos sritį. Šiuo metu vadovauja Pedagogų veiklos skyriui. Jos patirtis ir pagrindinė profesinė veikla susijusios su kalbų mokymu ir pedagogų rengimu.
2013 m. ji koordinavo lyderystės švietime programą Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai laikotarpiu.
Taip pat Vilma buvo Europos Komisijos darbo grupės „Kalbos švietime“ nare, atstovavo Lietuvai Europos dabartinių kalbų centro valdybos taryboje, koordinavo EBPO projektą „Lietuvos mokyklų išteklių apžvalga”, aktyviai dalyvauja Europos ir nacionaliniuose profesiniuose tinkluose, dirbančiuose daugialbystės ir kalbų mokymo srityse.
2002 – 2012 m. ji dirbo Britų taryboje partnerysčių ir projektų vadove Lietuvoje. Vilma koordinavo ir įgyvendino nemažai nacionalinių ir tarptautinių programų ir projektų, susijusių su kalbų mokymu ir kūrybinėmis industrijomis. Keletas iš jų: Jaunojo kūrėjo apdovanojimai, Kūrybiniai miestai, Europos kalbų lobynas ir kt.
Profesinio susidomėjimo sritys: švietimas, mokytojų rengimas, kalbų mokymo politika, daugiakalbystė, kalbų ir kultūrų įvairovė, kalbų mokymo didaktika, mokymo ir mokymosi strategijos.
Profesorius Artūras Žukauskas yra lyderiaujančio šalies universiteto – Vilniaus universiteto – rektorius, habilituotas gamtos mokslų daktaras, šiuo metu eina ir Lietuvos universitetų rektorių konferencijos prezidento pareigas.
Kartu prof. A. Žukauskas yra įvairių nacionalinių ir tarptautinių mokslo premijų laureatas, daugiau nei 270 mokslinių straipsnių, 2 knygų ir 7 tarptautinių patentų autorius.
Rektoriaus vadovavimo laikotarpiu VU išsikėlė ambicingą viziją – stoti į vieną gretą su pirmaujančiais Europos universitetais. Jau pirmaisiais jo veiklos metais VU pateko tarp 500 geriausių pasaulio aukštųjų mokyklų, o kaip strateginius savo uždavinius A. Žukauskas iškėlė mokslo ir studijų tarptautinę plėtrą bei darbo ir studijų universitete sąlygų gerinimą.
Profesorius habilituotas daktaras Rimantas Želvys studijavo Vilniaus universitete ir Vulverhemptono universitete (Jungtinė Karalystė). Daktaro disertaciją apgynė tuometiniame Leningrado V. Bechterevo psichoneurologijos mokslinių tyrimų institute (1988 m.), habilituoto daktaro – Vilniaus pedagoginiame universitete (2000 m.).
Anksčiau dirbo Lietuvos mokytojų tobulinimosi instituto direktoriumi (1990-1991 m.), Vilniaus universiteto Edukologijos katedros vedėju (1993-2003 m.), Vilniaus pedagoginio universiteto mokslo prorektoriumi (2003-2013 m.).
Šiuo metu profesorius R. Želvys yra VU Ugdymo mokslų instituto Švietimo politikos centro vadovas. Buvo Pasaulio Banko, EBPO ir Europos komisijos švietimo ekspertas bei konsultantas įvairiuose švietimo projektuose pokomunistinėse Rytų Europos ir Vidurinės Azijos šalyse. Buvo kviečiamas skaityti paskaitų ciklus Latvijos universitete, Al-Farabi, Abajaus ir moterų pedagoginiame universitete Alma-Atoje, Šakarimo universitete Semėjuje (Kazachija).
Profesorius R. Želvys yra knygų „Bendravimo psichologija“, „Švietimo vadybos pagrindai“, „Švietimo vadyba ir kaita“, „Švietimo organizacijų vadyba“ (lietuvių kalba), „Švietimo vadyba kaitos laikotarpiu“ (anglų kalba) bei daugiau kaip šimto mokslinių straipsnių autorius. Mokslinių tyrimų sritys: švietimo politika ir vadyba, lyginamoji edukologija, švietimo reformos.
Claus Hjortdal (gimė 1960 m. vasario 20 d. Thistede) yra Danijos mokyklų vadovų asociacijos, LC-Leader forumo ir FTF lyderystės tarybos pirmininkas.
1986 m. jis mokėsi Nørre Nissum koledže ir 1986 –1992 m. dirbo mokytoju Sydthy savivaldybėje.
1992 – 2007 m. Claus Hjortdal dirbo mokyklos vadovu Skjoldborgo, Tingstrup ir Øster Jølby mokyklose.
1998 – 2007 m. buvo Danijos mokyklų vadovų asociacijos pirmininku, o po susijungimo su Valdymo asociacija 2007 m. tapo asociacijos pirmininku.
2008 – 2014 m. jis buvo Danijos mokyklų vadovų asociacijos pirmininko pavaduotoju, o nuo 2014 m. – asociacijos pirmininku.
Claus Hjortdal 2008–2014 m. buvo “Dafolo“ leidyklos leidžiamo žurnalo „Mokykla rytoj“ redaktoriumi, o 2015–2016 m. Vyriausybės komiteto inspekcijos pirmininku.
Jis vedęs mokyklos vadovę Birthe Hjortdal ir kartu jie augina penkis vaikus. Pora gyvena Thistede.
Andreas Schleicher yra Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (OECD) Švietimo skyriaus direktorius ir generalinio sekretoriaus specialusis patarėjas švietimo politikos klausimais. Jis inicijavo ir koordinuoja Tarptautinę mokinių vertinimo programą (PISA) ir kitus tarptautinius instrumentus, kurie sukuria pasaulinę platformą politikos kūrėjams, tyrėjams ir pedagogams diegti naujoves ir keisti švietimo politiką ir praktiką. Jis daugiau nei 20 metų dirbo su viso pasaulio švietimo ministrais ir švietimo lyderiais, kad pagerintų švietimo kokybę. JAV švietimo sekretorius Arne Duncan žurnale “The Atlantic” (7/2011) apie Andreas yra pasakęs, kad „Jis supranta pasaulines problemas ir iššūkius taip pat ar geriau nei bet kas, ką esu sutikęs, ir jis man sako tiesą“. Valstybės sekretorius Michael Gove Jungtinėje Karalystėje Andreasą pavadino „svarbiausiu žmogumi Anglijos švietime“, niekada nepamiršdamas, kad jis yra vokietis ir gyvena Prancūzijoje. Andreasas yra daugelio premijų ir apdovanojimų gavėjas, įskaitant „Theodor Heuss“ prizą, skiriamą už „pavyzdinį demokratinį dalyvavimą“ pirmojo Vokietijos Federacinės Respublikos prezidento vardu. Jis turi Heidelbergo universiteto garbės profesoriaus vardą.
Švietimo sistemoje dirbu devyniolika metų. Nuo 1998 m. beveik šešerius metus dirbau etikos ir psichologijos mokytoja Vilniaus miesto mokyklose.
Septynerius metus dirbau Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Švietimo departamento Švietimo planavimo ir organizavimo skyriaus vyriausiąja specialiste. Ketverius metus dirbau gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui. Nuo 2015-12-02 laimėjusi konkursą, esu paskirta Vilniaus Barboros Radvilaitės progimnazijos direktorės pareigoms.
2000 m. baigiau humanitarinių mokslų bakalauro, 2001 m. – psichologijos mokslų universitetines, 2002 m. – edukologijos mokslų magistro studijas VPU. 2004 m. atestuota vyresniosios mokytojos kvalifikacinei kategorijai. 2008-2017 m. buvau Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės audito išorės vertintoja (Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra). 2014 m. suteikta II vadybinė kvalifikacinė kategorija. 2014 m. baigiau neformaliąsias švietimo lyderystės studijas (Projektas „Lyderių laikas 2“).
Antanas Guoga yra Europos Parlamento narys, priklausantis ELP frakcijai. Žinomas verslininkas, kuris įkūrė keletą sėkmingų tarptautinių kompanijų, taip pat atsidavęs filantropas ir buvusi pokerio legenda.
Guoga yra nuomonių lyderis, žinomas dėl pastangų skatinti geresnę verslumo atmosferą ir verslo sąlygų gerinimą.
Jis turi galimybę iškelti idėjas Europos Parlamente, tokias kaip: blockchain ar dirbtinis intelektas, pašalinti biurokratines kliūtis mažosioms įmonėms, įdiegti vartotojams patogesnes ir paprastesnes taisykles, kurti ir tobulinti bendrą skaitmeninę rinką.
EP narys A. Guoga mano, kad bendroji skaitmeninė rinka turi dideles augimo galimybes, įskaitant pirkimą internetu, naujų įmonių steigimą ir internetinį verslą. Jis remia idėją, kad rinkos liberalizavimas ir investicijos į ateitį orientuotas technologijas, tokias kaip blokchain ar dirbtinis intelektas turi būti tolesnis ES kelias. Jis taip pat yra kelių labai sėkmingų ICO projektų patarėjas. Įkūrė pirmąjį Europoje tarptautinį Blockchain Centrą Vilniuje.